INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

zamknij

Nowości

Newsletter

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.

Regulamin

Cel przetwarzania danych Głównym celem, dla którego przetwarzamy Twoje dane osobowe to zawarcie umowy.

My chcemy sprzedać nasze produkty, a Ty chcesz je kupić. Dane osobowe wszystkich osób korzystających z sklepu Ang Anna Jankowska przetwarzane są również przez Administratora:

1. w celu obsługi zakupów dokonywanych bez rejestracji w sklepie - wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

2. w celu obsługi reklamacji - wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);

3. w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;

4. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw;

5. w celach marketingowych Administratora oraz innych podmiotów, w szczególności związanych z prezentowaniem reklamy behawioralnej,kontekstowej, kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się wówczas w związku z realizacją uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

6. Jeżeli wyraziłeś na to zgodę, będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości, zawierające informacje o dostępnych promocjach, wydarzeniach, konkursach i bonusach. Jeżeli podałeś dane inne niż adres mailowy, to będziemy mogli spersonalizować oferty i wiadomości specjalnie dla Ciebie. Dzięki temu będziesz otrzymywać informacje odpowiadające Twoim zainteresowaniom i preferencjom

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest ANG Anna Jankowska

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu

Twoich danych osobowych?

Skąd mamy Twoje dane?

Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas zakładania konta, a także później, w związku z transakcjami dokonywanymi przez Ciebie na allegro.

Napisz do naszego działu obsługi klienta.

Oto nasze dane kontaktowe:

adres korespondencyjny:

ANG Anna Jankowska

ul. Topolowa 9/8

05-515 Mysiadło

adres e-mail: ang-agd@wp.pl

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi logistyczne, płatnicze, , wykonują usługi wspierają promocję ofert, współpracują w ramach kampanii marketingowych.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Dopóki jesteś z nami, Twoje dane są przez nas przetwarzane.

Dodatkowo, Gdy usuniesz konto,

Twoje dane będą przechowywane ze względu na obowiązki wynikające z regulacji księgowych i podatkowych, przez czas ich trwania, oraz ze względów bezpieczeństwa prawnego, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń

Cel przetwarzania danych Głównym celem, dla którego przetwarzamy Twoje dane osobowe to zawarcie umowy.

Jakie dane o Tobie zbieramy?

Dane zbierane podczas rejestracji Abyś mógł skorzystać z niektórych funkcji naszego systemu będziesz musiał sie zarejestrować.

Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twój adres email oraz hasło jakiego będziesz używał na naszej witrynie.

Dane zbierane podczas transakcji zakupu Zanim będziemy mogli dokonać transakcji zakupu towaru w naszym sklepie zapytamy Ciebie o imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, oraz dane dotyczące formy płatności, np. typ karty kredytowej, numer karty kredytowej, datę ważności, numer CVV.

Dane zbierane automatycznie Podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.

Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, itp.

Dlaczego otrzymałeś tego maila?

Wysłaliśmy do Ciebie ten e-mail, ponieważ Twoje dane osobowe znajdują się w naszym systemie w wyniku złożenia u nas lub (bezpośrednio poprzez portal Allegro) zamówienia lub założenia konta Klienta.

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

W związku z wprowadzeniem obowiązującego od 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO"). Informuję o przetwarzaniu Państwa danych osobowych („Dane”) oraz o zasadach, na jakich będzie się to odbywało w ANG Anna Jankowska

  1. Administratorem Danych Osobowych będzie: ANG Anna Jankowska ul. Okrąg 15/15, 05-515 Mysiadło NIP: 123-107-19-34, REG: 361341840
  2. Dane obejmują: imiona i nazwiska, nazwa firmy, numery telefonów, adres zamieszkania, adres siedziby firmy, adresy e-mail. NIP, REGON, KRS, CEIDG, numer rachunku bankowego.
  3. Dane będą przetwarzane w celu: prowadzenia korespondencji, w tym między innymi w celu kontaktu z klientami i kontrahentami firmy, wysyłane w wiadomościach e-mail ang-agd@wp.pl, oraz przez formularz kontaktowy na stronie http://ang-agd.pl/ i https://allegro.pl/uzytkownik/ANG-AGD?order=m a także w celu wystawiania dokumentacji związanej z działalnością firmy, faktur lub rachunków oraz prowadzenia księgowości.
  4. Dane Państwa będą przetwarzane wyłącznie przez okres konieczny do obsługi zamówień, zleceń oraz przez czas, w którym przepisy podatkowe nakazują ich przechowywanie. Po zaprzestaniu świadczenia usług Dane zostaną zlikwidowane.
  5. Zgodnie z obowiązującym prawem Dane mogą być przekazywane odbiorcom - podmiotom lub osobom współpracującym z ANG Anna Jankowska jedynie w zakresie realizacji celów wskazanych powyżej oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np.: sądom lub organom ścigania.
  6. Macie Państwo prawo do żądania: dostępu do Danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, sprzeciwu co do ich przetwarzania, przeniesienia danych, a także skargi do organu nadzorczego. Mogą Państwo także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw. Każde z takich żądań winno być zakomunikowane poprzez przesłanie maila na adres: ang-agd@wp.pl
  7. Przetwarzanie Danych odbywać się będzie na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, której wyrażenie jest wymogiem korzystania z wszelkiego rodzaju usług oraz podjęcia współpracy z firmą ANG Anna Jankowska.

OŚWIADCZENIE

Firma/osoba fizyczna …………………...………………………….……………………………...

………………………………………………………………………………………………………... wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w podanym wyżej zakresie przez ANG Anna Jankowska ul. Okrąg 15/15, 05-515 Mysiadło NIP: 123-107-19-34, REG: 361341840

……………………….………………….……………

Data, miejsce i podpis osoby wyrażającej zgodę

Firma/osoba fizyczna …………………...………………………….……………………………...

………………………………………………………………………………………………………...Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowej od ANG Anna Jankowska ul. Okrąg 15/15, 05-515 Mysiadło

……………………….………………….……………

Data, miejsce i podpis osoby wyrażającej zgodę

Sprzedawca stosuje pliki "cookies". Informacje zbierane przy pomocy "cookies" pozwalają dostosowywać usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji Użytkowników, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Użytkowników ze Sklepu. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików "cookies" zasadniczo nie uniemożliwia korzystania ze Sklepu, może jednak spowodować pewne utrudnienia.



PŁATNOŚĆ Z GÓRY LUB ZWYKŁY PRZELEW

91102011690000860202237006

ODBIÓR OSOBISTY PO PRZEDPŁACIE NA KONTO

NIE ODBIERAMY PACZEK ZA POBRANIEM

PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z ZAMIESZCZONYM PONIŻEJ REGULAMINEM:

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy

AGD ANNA JANKOWSKA

Mysiadło, ul. Okrąg 15/15

05-515 Mysiadło

………………………………………….

Miejscowość i data

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………........,

zawartej w dniu ………………………………………………………………………….przez ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Imię/imiona i nazwisko/nazwiska Zamawiającego/Zamawiających oraz adres/adresy zamieszkania

____________________

Podpis

(*) Niepotrzebne skreślić

REGULAMIN

ANG Anna Jankowska

DEFINICJE I OBJAŚNIENIA

  1. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Sprzedawcy – rozumie się przez to ANG Anna Jankowska, NIP: 1231071934, REGON: 361341840.
  2. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Zamawiającym – rozumie się przez to osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ma prawo do zakupu oferowanych towarów na zasadach, o których mowa w niniejszym Regulaminie. Osoba ta musi wskazać miejsce dostarczenia towaru na terenie Polski.
  3. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Konsumencie – rozumie się przez to osobę fizyczną, dokonującej czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o towarze – rozumie się przez to towary oferowane przez ANG Anna Jankowska. Towary są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i wad prawnych, pochodzą z legalnych źródeł.
  5. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o cenie – rozumie się przez to cenę brutto towaru, umieszczoną obok informacji o towarze. Cena ta nie uwzględnia kosztów transportu towaru.
  6. Zamawiający musi mieć zdolność do czynności prawnych.
  7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  8. Ceny towarów są cenami ostatecznymi i nie mogą podlegać negocjacji. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian cen lub odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy podana cena jest wynikiem oczywistej pomyłki.
  9. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki.

INFORMACJE O FIRMIE I DANE KONTAKTOWE

Firma: ANG Anna Jankowska, NIP: 1231071934, REGON: 361341840.

Numer NIP stanowi jednocześnie numer wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej.

Adres: Mysiadło ul. Okrąg 15/15, 05-500 Mysiadło

Telefon: 668-422-325

E-mail: ANG-AGD@WP.PL

Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest zarówno telefonicznie, jak i poprzez pocztę elektroniczną.

Sprzedawca kontaktuje się z Zamawiającym w pierwszej kolejności poprzez pocztę elektroniczną.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe przekazywane przez ANG Anna Jankowska przez Allegro stanowią niezbędne minimum do wdrożenia procesu sprzedaży towarów i są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży.
  2. Równocześnie informujemy o Ochronie danych osobowych (polityce prywatności). Zgodnie z treścią ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014 poz. 1182), wszystkie dane osobowe zebrane przez ANG Anna Jankowska będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień złożonych drogą elektroniczną. Nie będą one w szczególności udostępniane firmom współpracującym z ANG Anna Jankowska do jakichkolwiek celów, w tym marketingowych.

ZAMÓWIENIE I DOSTAWA

  1. Klient może dokonać zakupu towaru znajdującego się w asortymencie Sprzedawcy poprzez złożenie zamówienia w serwisie Allegro.
  2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez Zamawiającego niniejszego Regulaminu.
  3. Elementem składania zamówienia jest podanie przez Zamawiającego jego danych osobowych. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji i obsługi zamówienia.
  4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zobowiązaniem się przez Zamawiającego do dokonania zapłaty.
  5. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z jego przyjęciem do realizacji.
  6. Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie oferty zaakceptowanej przez obie strony, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy sprzedaży wiążącej obie strony transakcji.
  7. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.
  8. Towar zamówiony w serwisie Allegro, dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.
  9. Koszty dostawy towaru pokrywa Zamawiający.
  10. Na czas otrzymania przesyłki składają się:

a) czas realizacji zamówienia – kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, pakowanie paczki;

b) czas dostawy – zależny od wybranego sposobu dostarczenia zamówienia.

  1. Towar wysyłany jest w ciągu 48 godzin (w dni robocze od poniedziałku do piątku), licząc od:

a) otrzymania potwierdzenia od Zamawiającego – w przypadku formy płatności za pobraniem;

b) otrzymania od naszego banku potwierdzenia wpływu pieniędzy na konto – w przypadku formy płatności w przypadku przelewu na rachunek bankowy.

  1. W przypadku nieotrzymania płatności w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, zamówienie zostanie anulowane, a po 14 dni Sprzedawca wystąpi do Allegro o zwrot prowizji.
  2. Zamówienia niezawierające wszystkich danych teleadresowych Zamawiającego lub zawierające dane nieprawdziwe, nie będą realizowane.
  3. Do każdego zamówienia Sprzedawca dołącza fakturę VAT.
  4. Zamawiający jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o wszelkich brakach zamówienia, w tym braku faktury VAT.
  5. W przypadku braku możliwości dostarczenia Zamawiającemu towaru w przewidywanym terminie, Sprzedawca skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia dalszych losów zamówienia. Zamawiający ma w takiej sytuacji prawo odstąpienia od zamówienia lub jego zmiany na produkt podobny, dostępny w sklepie w danym czasie.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Zamawiający zobowiązany jest do dokonania płatności za towar, wybierając jedną z form:

a) płatność przy pomocy PayU;

b) przelew na rachunek bankowy firmy ANG Anna Jankowska.

  1. Odbiór osobisty towaru możliwy jest jedynie po wcześniejszym dokonaniu przedpłaty na rachunek bankowy firmy ANG Anna Jankowska.
  2. Po zakupie przedmiotu Zamawiający otrzyma od Allegro list, zawierający dane niezbędne do dokonania przelewu.
  3. Dokonując przelewu na rachunek bankowy firmy ANG Anna Jankowska, Zamawiający w tytule przelewu powinien podać swoją nazwę użytkownika Allegro i numer aukcji.

WYSYŁKA I ODBIÓR TOWARU

  1. Jeżeli zamówiony towar ma zostać wysłany na adres inny niż podany przez Zamawiającego w Allegro.pl, Zamawiający:

a) wskazuje stosowny adres przy wyborze opcji dostawy lub

b) niezwłocznie po dokonaniu zakupu, wysyła Sprzedającemu e-mail, wskazując adres wysyłki.

  1. W przypadku niezastosowania się przez Zamawiającego do pkt 1, Sprzedawca ma prawo nieuwzględnienia zmiany adresu wysyłki.
  2. Po dokonaniu zakupu, Zamawiający zobowiązany jest do wypełnienia formularza wysyłki.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w wysyłce towaru spowodowane przez:

a) niewskazanie nazwy użytkownika Allegro w tytule przelewu;

b) problemy związane z zaksięgowaniem wpłaty, leżące po stronie Zamawiającego (np. podanie niepoprawnych danych nadawcy lub niewłaściwej kwoty, brak nr aukcji lub opisu przedmiotu).

  1. Odbiór osobisty towaru możliwy jest wyłącznie po wcześniejszej przedpłacie na konto.
  2. Odbiór osobisty towaru możliwy jest pod adresem: Mysiadło ul. Okrąg 15/15, 05-500 Mysiadło.

ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Zamawiający zobowiązany jest do sprawdzenia jakości otrzymanego towaru oraz jego zgodności z towarem zamawianym.
  2. Zamawiający ma prawo dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny odsyłając towar niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
  3. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  4. Zwrot towaru traktowany jest jako odstąpienie od umowy, chyba że Zamawiający uprzednio wyraźnie zaznaczy, że chce skorzystać z innych przysługujących mu praw.
  5. Kupujący, chcąc skorzystać z prawa zwrotu towaru, składa oświadczenie stosownej treści i przesyła je Sprzedającemu. Zamawiający może w tym celu skorzystać z odpowiedniego formularza, umieszczonego pod niniejszym Regulaminem. Oświadczenie może zostać przesłane przy pomocy poczty elektronicznej.
  6. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Zamawiający.
  7. Sprzedający, po otrzymaniu oświadczenia Zamawiającego o odstąpieniu od umowy, przesyła mu poprzez pocztę elektroniczną potwierdzenie odstąpienia od umowy.
  8. Sprzedawca zwraca Zamawiającemu wszystkie dokonane przez niego płatności w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Niezależnie od sposobu dostawy towaru wybranego przez Zamawiającego i poniesionych przez niego z tego tytułu kosztów, Sprzedawca zawsze zwraca jedynie sumę pieniężną odpowiadającą najtańszemu sposobowi dostarczenia towaru.
  9. Zwrot, o którym mowa w pkt 5 następuje takim samym sposobem zapłaty, jakim Zamawiający dokonał płatności.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Zamawiającego dowodu jego wysłania.
  11. Prawo Zamawiającego do złożenia reklamacji wygasa po upływie 2 lat od zakupu towaru.
  12. Zamawiający przed złożeniem reklamacji, skontaktuje się poprzez pocztę elektroniczną ze Sprzedawcą w celu uzgodnienia dalszego postępowania.
  13. W przypadku reklamacji z tytułu uszkodzenia towaru, Sprzedawca w pierwszej kolejności zaproponuje wymianę towaru na nowy, a w przypadku braku towaru w magazynie, wymianę na produkt podobny lub zwrot pieniędzy.
  14. Niezależnie od powyższego, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
  15. Zwroty i reklamacje przyjmowane są drogą pocztową na adres:

ANG Anna Jankowska

Mysiadło, ul. Okrąg 15/15

05-500 Mysiadło

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach dochodzenia roszczeń oraz dostępnie do nich znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowej, a także pod internetowymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php, http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
  2. Konsumentowi przysługują przykładowo następujące możliwości pozasądowego dochodzenia roszczeń:

- zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, działającego przy wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. z 2001, nr 113, poz. 1214);

- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej dostępne są w siedzibach i na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;

- zwrócenie się o udzielenie bezpłatnej pomocy prawnej do miejskiego lub powiatowego rzecznika praw konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, np. Federacji Konsumentów;

- skorzystanie z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów – platforma ODR (Online Dispute Resolution), która służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami, mającymi siedzibę w Unii Europejskiej, wynikających z internetowych umów sprzedaży lub o świadczenie usług, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).

Łącze elektroniczne do platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Komentarze po zakończeniu aukcji wystawiamy zawsze jako drudzy.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżone znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
  4. Wszystkie zdjęcia zamieszczone na naszych aukcjach są własnością firmy ANG Anna Jankowska, a ich kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie bez pisemnej zgody jest zabronione. Nieautoryzowane wykorzystanie naszych zdjęć zagrożone jest karą umowną w wysokości 150 zł za każde zdjęcie.

z poważaniem ANNA JANKOWSKA